سخنان بزرگان در باره راههای زندگی

تغییراتی که در زندگی میتواند برای سلامتی و موفقیت ما مفید باشد

سخنان بزرگان در باره راههای زندگی

تغییراتی که در زندگی میتواند برای سلامتی و موفقیت ما مفید باشد

شکست بحور تا موفق شوی دارن هاردی

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۱۸ ب.ظ

شکست بخور تا موفق بشی 

 

سه در از درهای  نیکی، داشتن  روحیه سخاوت و بخشش ،

خوش برخوردی و سخن  زیبا ،  صبر و استقامت در برابر مشکلات است.

                                                                            امام علی

دارن هاردی تعریف می کرد که در سمینار روانشناسی حضور

داشته و زمانی که برای صرف نهار به رستوران می روند ایشون

از روانشنناس می پرسد چی کار کنم که موفق شوم. روانشناس

می گوید شکست بخور و اون جوان می گوید اگر شکست نخورم

موفق می شوم و روانشناس می گوید نه گفتم شکست بخور و او

تعریف می کرد که فقط 20 سال داشته و در یک بنگاه معاملات

ملکی استخدام می شود و می گوید وقتی کارم را شروع کردم با

خودم گفتم چگونه می توانم بیشترین درد و رنج را پیدا کنم به

سراغ بدترین قراردادهای املاک که منعقد شده و همه بنگاه ها

زنگ زدند و طرف قرارداد

عصبانی و دیگر راضی به ثبت قرارداد نبود  بنابراین در این

درد و رنج زیادی وجود داشت و این افراد ترسناک ترین آدمها بودند.

ماشینم را دور پارک می کردم و مسیری را پیاده می رفتم و

یک دفترچه داشتم که همه چیز را توش می نوشتم و یک لیست

که در آن هر درد و رنجی و شکستی که آن روز می خوردم تیک

می زدم و هر چه این شکست ها بیشتر بود آن روز خوشحال تر بودم.

و احساس می کردم به موفقیت نزدیک تر شدم و هر وقت کسی دست

رد به سینه ام می زد خوشحال می شدم و در خونه تک  تکشون  می رفتم 

و می گفتند که قصد خرید ندارند و شب از ساعت 5 تا 9 شب در دفتر به

مشتری ها زنگ می زدم و در عرض 90 روز 44 قرارداد نوشتم و

سال اول در کشور اول شدم اگر تا پایان ماه هیچ شکست ناامید

کننده ای نداشتم دیوانه می شدم پس ذهنمان را راجع به شکست

عوض کنیم و دوستش داشته باشیم و ترس را به تفریح تبدیل کنیم.

به نظر شما شکست چه انگیزه ای میتواند برای ما بوجود آورد ؟

نظرات خود را لطف کنید برای استفاده همه به اشتراک بگارید.

 

 

شکست زمینه موفقیت

 

شکست بخور تا موفق بشی

  شرکت آوازنگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۵
چای ایرانی ودمنوش خریدو فروش چای ایرانی ودمنوش دانشگاهی رایگان بادرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی